TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů VI.

Ondřej Lapisz | 27. 8. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů VI.

Již pošesté vám přinášíme přehled nejzajímavějších blogových příspěvků za uplynulý týden. Podvody, ochrana práv, kvalita – již typická témata našich přehledů. Dnes však zabrousíme i do vod marketingu a komunikace s čínským zákazníkem obecně.



FALEŠNÍ ČÍNŠTÍ DODAVATELÉ – PODVODNÉ EMAILY
http://www.asiaqualityfocus.com/blog/
První příspěvek dnešního přehledu se věnuje nejčastěji používaným trikům podvodníků. Ti se snaží v mailové komunikaci vystupovat jako váš obchodní partner s cílem využít vaší důvěřivosti či nepozornosti.

OCHRANA PRÁV DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ V ČÍNĚ
http://www.chinalawblog.com/
I tentokrát zařazujeme článek o ochraně práv intelektuálního vlastnictví. Tentokrát poněkud méně tradičním pohledem. Autor článku hájí současnou úroveň ochrany práv a naopak tvrdí, že pokud má společnost potíže, pak je to obvykle z důvodu nesplnění všech potřebných kroků a podcenění situace. Nejčastěji tedy pochybí samotné společnosti.

JAK TĚSNĚ JSOU V ČÍNĚ SPOJENY KVALITA A CENA?
http://www.qualityinspection.org/
Nejčastější chybou je podle autora zaměření se na cenu. Odběratel se poté nechá zlákat líbivým vzorkem výroby a už si neohlídá úroveň hromadné produkce. Na co se zaměřit? Jak dosáhnout „vyváženého“ výsledku?

COCA-COLA SPOUŠTÍ SVOU KAMPAŇ SE JMÉNY I V ČÍNĚ
http://marketingtochina.com/
Nadpis připomíná popisek jedné z mnoha zpráv. Autor příspěvku se ovšem zaměřuje na to, jak se Coca-Cola poprala s podporou své kampaně na nejoblíbenější čínské sociální síti Weibo. Cílem kampaně není nic jiného než vzbudit rozruch právě na sociálních sítích a spustit tak marketingovou kampaň, která bude žít vlastním životem.

BONUS

CO BYSTE MĚLI VĚDĚT O „DIGITÁLNÍM MARKETINGU“ V ČÍNĚ
http://marketingtochina.com/
Závěrem přidáváme jeden starší, ale neméně zajímavý článek. Již jsme nakousli téma marketingu a v následujícím článku se nachází 10 věcí, které byste o digitálním marketingu v Číně měli vědět.

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 369
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat