TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů II.

Ondřej Lapisz | 30. 7. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů II.

Dnešní souhrn se skládá z příspěvků plných praktických rad. Jak na kontrolu před výrobou, v jaké fázi výroby a jak odebrat vzorek poradí první a třetí příspěvek. Druhý příspěvek radí jak v Číně budovat svou značku a v posledním příspěvku naleznete další odkazy na dobré rady.



KONTROLA PŘED DOPRAVOU: ÚROVEŇ VÝROBY
http://www.asiaqualityfocus.com/blog/
Kontrola před odesláním zboží z Číny je poslední možností k identifikaci a nápravě případných problémů. Jedná se o kontrolu kvality zboží, zejména ve vztahu ke smluveným specifikacím výrobků. Spolehlivost této kontroly je částečně také závislá na tom, na jaké úrovni výroby se provádí.

OSM TIPŮ PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY V ČÍNĚ
http://www.chinalawblog.com/
Článek přináší zamyšlení v reakci na článek BBC o top zahraničních značkách v Číně. Jistě každého napadne, že se jedná o značky jako Coca-Cola, McDonald’s, Nike, L’Oreal, Apple, Samsung, Adidas, VW, KFC... Pouze jediná z 20 top značek je asijská – Samsung. Jak to evropské a zejména americké společnosti dělají? Jak si také vybudovat dobrou pozici? Na co se zaměřit?

TIP: Víte jak si svou značku v Číně chránit?

VYBÍRÁNÍ VZORKŮ PRO KONTROLU: ZABALENÉ A VYBALENÉ ZBOŽÍ
http://www.asiaqualityfocus.com/
Tento článek volně navazuje na výše uvedený o kontrole před dopravou z Číny. Tentokrát radí, jak vzorky vybírat. Jakou zvolit velikost vzorku? Kde jej odebrat? Vše je také vysvětleno na případové studii.

STATISTIKA PLATEBNÍCH PODMÍNEK MEZI DOVOZCI A ČÍNSKÝMI DODAVATELI
http://www.qualityinspection.org/
V tomto případě náš přehled odkazuje na další přehled. Nadpis zmiňuje jen jedno z mnoha zajímavých témat, například článek deníku The Economist o budoucnosti levné pracovní síly v Číně.

TIP: Jedním z témat, kterým se zabýváme i my v našich návodech, je prověření čínského obchodního partnera přímo na místě.

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 167
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat