TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 44. týden 2013

Ondřej Lapisz | 1. 11. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 44. týden 2013

Tak jako vždy, i dnes jsou hlavním tématem rady, jak se nenechat podvést, případně jak se zachovat v případě, že už jste se do potíží dostali. Navážeme i na téma SEO optimalizace. Nakonec se podíváme na přehled nejsilnějších hráčů na čínském trhu dopravních letounů.



PODNIKÁNÍ V ČÍNĚ – PODPIS SMLOUVY
http://www.chinalawblog.com/
Co radí právník klientům před podpisem připravených smluv? Na co se zaměřit? Co neopomenout? Jakým procesem je třeba před podpisem každé dohody projít? Není to jednoduché, ale vyplatí se to.

OBDOBÍ PODVODŮ
http://www.chinalawblog.com/
Může to znít lákavě. Obdržíte email, ve kterém čínská strana poptává velké množství vašich výrobků. Ve vší radosti si vyměníte několik dalších emailů a nakonec vyrazíte do Číny dojednat podmínky obchodu. Poté však zjistíte, že neexistuje nejen dohoda, ale ani společnost, se kterou jste údajně komunikovali. Nic z toho by se ale nemuselo stát – stačí jen velmi málo. A jaké jsou další využívané pasti?

VÝROBCE ZKRACHOVAL – JAK DOSTAT ZPĚT ZÁLOHU?
http://www.qualityinspection.org/
Bohužel, asi to nebude nijak jednoduché. Chytrý Čínský podnikatel zbankrotovat umí, tzn. nezůstane po něm žádný majetek. Co víc, na seznamu věřitelů jsou odběratelé velmi nízko. Co se tedy dá dělat? Obvykle nic jiného než vzít si ponaučení pro příští obchod.

NÁVRHY NA ZLEPŠENÍ VÝROBY – JE POTŘEBA VŠE PŘEDVÉST
http://www.qualityinspection.org/
Autor uvádí příklad, kdy navrhoval úpravu rozmístění pracovišť v výrobní hale. Nesetkal se s pochopením. Ovšem jen do chvíle, kdy obě varianty srovnal pomocí diagramů. Rázem nebyl problém domluvit se s kýmkoliv. Proč?

8 TIPŮ PRO LEPŠÍ SEO V ČÍNĚ
http://marketingtochina.com/
I tentokrát se podíváme na téma optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. Počet uživatelů internetu se v Číně blíží hranici 600 milionů. 80 % z nich využívá k získávání informací vyhledávače. Ty tvoří až 60 % veškerých přenosů. V čem se SEO v Číně liší? Jaká specifika má Baidu oproti Gogle?

ČÍNSKÝ LETECKÝ TRH
http://marketingtochina.com/
Čína je druhým největším leteckým trhem na světě. Během dvaceti let se má stát jedničkou. 40 čínských aerolinek tvoří jednu osminu světové poptávky po nových letounech. Tímto trhem protékají stovky miliard dolarů. V následujících letech má Čína poptávat na 6000 nových dopravních letadel. Jaké značky se na tomto perspektivním trhu prosazují?

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 872
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat