TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 42. týden 2013

Ondřej Lapisz | 18. 10. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 42. týden 2013

Končí týden a my vám přinášíme nový přehled zajímavých blogových příspěvků a článků. Perspektivní obory, perspektivní oblasti. Přesně to jsou témata, která jistě všechny zájemce o vstup na čínský trh zajímají.




ODŠKODNÉ ZA NEÚSPĚCH?
http://www.engagingchina.com/
Začneme často diskutovaným a poněkud citlivým tématem. Slýcháme to téměř denně: čínská konkurence drtí evropské podniky. V žádném případě nelze říci, že to není pravda. Některé podniky, kterým jednoduše řečeno ujel vlak, však toto tvrzení využívají čistě jako výmluvu, a to neprávem.

ČÍNSKÝ TRH S KÁVOU POSILUJE
http://www.engagingchina.com/
K Číně již tradičně patří čaj. Je možné, že se Čína stane světovou jedničkou ve spotřebě kávy? Zatímco průměrný Evropan ročně vypije stovky šálků kávy, Číňan vypije v průměru pouze 4. Jednoduše jim nevyhovuje typická hořká chuť. Prodejcům kávy se ovšem daří odhalovat preference jejich (potenciálních) zákazníků a reagovat na ně.

SEO V ČÍNĚ
http://marketingtochina.com/
SEO (search engine optimization) má v Číně, jak jistě sami tušíte, svá specifika. Jazyková bariéra, rozdílnost kultur, zaběhlá konkurence, cenzura, neznalost vyhledávačů. To vše bude překážkou na vaší cestě k vybudování úspěšné pozice v populárních čínských vyhledávačích. Jak se s tím potýkají odborníci?

CHENGDU – MĚSTO BYZNYSU ZASLÍBENÉ?
http://www.telegraph.co.uk/
Jaká města si většina lidí vybaví v souvislosti s podnikáním v Číně? Peking? Šanghaj? Možná Kanton? Příložitosti ale neleží jen v pobřežních provinciích. Ne nadarmo má ve vnitrozemském městě Chengdu i česká agentura CzechTrade. Sama čínská vláda si je vědoma nutnosti rozvoje západních regionů země, a tím nabízí všem podnikatelům nebývalé možnosti.

ČÍNA SE STALA NEJVĚTŠÍM TRHEM HUDEBNÍCH NÁSTROJŮ
http://english.cri.cn/
Skončil šanghajský čtyřdenní veletrh hudebních nástrojů China Music 2013. Velikost a délka veletrhu mají svá opodstatnění. Čína je už druhý rok v řadě největším trhem hudebních nástrojů, na druhé místo odsunula USA. Celý trh má do roku 2020 dosáhnout obratu v přepočtu přes 300 miliard Kč.

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 153
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat