TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 40. týden 2013

Ondřej Lapisz | 4. 10. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 40. týden 2013

Dnešní přehled se může na první pohled jevit jako velice krátký, ale o to více zajímavého textu se nachází v doporučovaných článcích. Ve třech z pěti článků se autoři zaměřují na nepoctivé praktiky čínských výrobců. Tématem dalších dvou článků jsou čínské sociální sítě a internetové vyhledávače.



KDY SE NEZBAVOVAT SVÉHO ZÁSTUPCE V ČÍNĚ
http://www.chinalawblog.com/
Autor píše o zážitcích, se kterými se mu svěřil jeden z jeho přátel. Ten byl najat, aby přímo v Číně kontroloval bezproblémový průběh výroby důležité zakázky s pevným termínem. Důležitost dodávky vyžadovala, aby bylo kontrolováno naprosto vše. To se však čínskému výrobci velmi rychle přestalo líbit a začal dělat vše pro to, aby se zadavatel zakázky svého zástupce zbavil. A povedlo se. O pravdu se nikdo příliš nezajímal.

ZŮSTAŇTE V KONTAKTU S REALITOU!
http://www.chinalawblog.com/
V reakci na výše uvedený článek autor obdržel několik emailů, ve kterých se mu další lidé svěřují, že podobnou situaci zažil. Můžete si tedy přečíst další skutečné příběhy.

ČÍNSKÁ SOCIÁLNÍ MÉDIA V ROCE 2013
http://marketingtochina.com/
Kdo chce v podnikání uspět, musí se o své zákazníky ucházet i na sociálních sítích. Ani v Číně tomu není jinak a počet obyvatel s připojením k internetu roste. Jaké stránky nejčastěji navštěvují?

VÁLKA ČÍNSKÝCH INTERNETOVÝCH VYHLEDÁVAČŮ
http://marketingtochina.com/
K úspěchu pomáhá i dobrá pozice ve vyhledávačích! Které jsou ty nejoblíbenější?

ŠPINAVÉ TRIKY ČÍNSKÝCH DODAVATELŮ
http://www.procurasia.com/
Závěrem se vrátíme k původnímu tématu. Přestože je článek starší více než dva týdny, stojí za zmínku a do dnešního přehledu zapadne. V článku jsou vedle sebe postaveny čínské triky spolu s triky „západními“.

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 152
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat