TOPlist

Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 38. týden 2013

Ondřej Lapisz | 20. 9. 2013
Podnikání v Číně očima blogerů a médií – 38. týden 2013

Skončil letní „testovací provoz“ rubrik Okénko do Číny: obchod, politika a ekonomika a Podnikání v Číně očima blogerů. Po vyhodnocení návštěvnosti, a tedy pravděpodobně i „čtenosti“, jsme se rozhodli spojit obě rubriky do jedné, stále však více zaměřené na blogy. Vzniká tedy nová rubrika Podnikání v Číně očima blogerů a médií, ve které každý týden naleznete souhrn těch nejzajímavějších článků, na které narazíme. Věříme, že si naši novou sérii příspěvků oblíbíte snad i o něco více!

JEDNORÁTOVÝ NÁKUP V ČÍNĚ – NEDĚLEJTE TO...
http://www.chinalawblog.com/
Autor v příspěvku popisuje dva příběhy svých klientů a snaží se upozornit na jejich chyby. V obou případech se jednalo až o desítky tisíc dolarů. A jak správně tušíte, obchody nedopadly nejlépe. Proč? Dvě slova: due diligence. Jinými slovy nedostatečné prověření obchodního partnera a zaplacení neznámému výrobci.

MĚJTE VAŠI VÝROBU V ČÍNĚ POD KONTROLOU
http://www.qualityinspection.org/
Mnozí importéři z Číny mají určený svůj deadline pro dovoz ještě dříve, než je obchod domluven a dostávají se tak pod tlak. Obchodní jednání v Číně má svá vlastní pravidla a je nutné jej pochopit a počítat se všemi jeho specifiky. Průběh výroby byste měli kontrolovat průběžně. Vyhnete se tak situaci, kdy se před blížícím termínem dozvíte, že je celá zakázka ve skluzu.

CENY E-COMMERCE PLATFOREM V ČÍNĚ
http://marketingtochina.com/
Článek se zabývá srovnáním nejpopulárnějších e-commerce platforem v Číně. A to je ke krátkému shrnutí vše. Více se dozvíte v samotném článku.

JAKÉ AMBICE MÁ V ČÍNĚ APPLE?
http://china-market-research.blogspot.cz/
V posledním příspěvku z rubriky Podnikání v Číně očima blogerů jste se mohli dočíst, že Apple vypadl z TOP 5 prodejců mobilních telefonů v Číně. Čeho chce vůbec Apple v Číně dosáhnout? Co pro to udělá?

PRO ČÍŇANY NA VENKOVĚ JSOU SPOTŘEITELSKÉ CENY PŘÍLIŠ VYSOKÉ
http://europe.chinadaily.com.cn/
Podle posledního průzkumu téměř 60 % Číňanů žijících na venkově považuje maloobchodní ceny za „vysoké a nepřijatelné“. Oproti minulému čtvrtletí toto číslo mírně vzrostlo.

Komentuj jako první

Komentuj příspěvek

Kontrolní číslo: 969
Odeslat komentář

Vzdělávací kurzy

Vzdělávací kurzy pro firmy

Newsletter

Ty nejdůležitější zprávy pro vaše čínské podnikání.
Přihlaste se k odběru pravidelného Newsletteru zde.
Odeslat